reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Gajdoš

Stanislav Gajdoš

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nenávidený aj obľúbený, tuctový aj zvláštny, chorý aj zdravý, čiernovlasý aj blonďák, obchodník aj kupujúci, jednoduchý človek aj mudrlant, hľadajúci zdravý rozum, porozumenie a akceptáciu od okolitého sveta Zoznam autorových rubrík:  Právo a spravodlivosťSúkromnéNezaradené

reklama

Právo a spravodlivosť

Širokou kosou na štátne zákazky.

Stanislav Gajdoš

Širokou kosou na štátne zákazky.

Nikto nebol zaujatý, ani správkyňa, ani generálny riaditeľ nebol prepojený s veriteľmi a už vôbec s tým nemá nič spoločné Široký a tobôž nie strana a vláda.

  • 30. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 337x
  • 1
Odluka vlastného svedomia.

Stanislav Gajdoš

Odluka vlastného svedomia.

Ústava, na ktorej sa uzniesol náš národ slovenský vznikla v zmysle cyrilo-metodského duchovného dedičstva. Aj keď to v ústave nie je explicitne napísané, nemusíme si veľmi hlavu lámať nad tým o aké duchovné dedičstvo tu ide.

  • 26. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 7
Reakcia na článok: "V evanjelickej cirkvi sa sporia o majetky.

Stanislav Gajdoš

Reakcia na článok: "V evanjelickej cirkvi sa sporia o majetky.

Ak ste nečítali článok v piatkovom sme, tak si ho najprv prečítajte na prelinku http://www.sme.sk/c/6565533/v-evanjelickej-cirkvi-sa-sporia-o-majetky.html

  • 16. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 015x
  • 3
Stavajte bez povolenia a na cudzej parcele

Stanislav Gajdoš

Stavajte bez povolenia a na cudzej parcele

Som pravidelným poslucháčom Slovenského rozhlasu. Jeho "obeťou" som najmä, keď som sám v aute a chcem, aby cesta plynula rýchlejšie. Býva to často, ale málokedy toho ľutujem. To, čo som počul dnes, vracajúc sa z cesty o 21:00 v diskusnej relácii o znemách v stavebných zákonoch a stavebnej polícii mi naozaj vyrazilo dych. A to som na Slovensku všetkymi štyrmi na zemi a myslel som si, že ma už naozaj nič nedokáže prekvapiť.

  • 21. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 568x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu